piątek, 15 marca 2013

Sesja w stylu Old Vintage

Witajcie kochani

Dziś mam dla was zdjęcia w stylu Old Vintage, to raczej moja wizja połączenia współczesnego beauty z stylem romantycznym oraz vintage.
Monia i ja od dawna chciałyśmy coś takiego zrobić ,a ,że Monika ma urode do tego idealną  to zrobiłyśmy w końcu te sesję. 

Ostatnio zaniedbywałam blogi , gdyż byłam na Mistrzostwach Polski Makijażu 2013, i udało mi się zdobyć 2 miejsce :D Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu.

Moniczka przytargała ze sobą sukienkę , pożyczoną z reszto od siostry i od razu wiedziałam że będzie super. Na razie wrzucam tylko portrety.

By uzyskać efekt postarzania nałożyłam teksturę:
tu macie do pobrania:


 

Modelka : Monika Z.P
Foto : JA



Na koniec zmieniłam nie co makijaż , dodałam błysk na oku i zrobiłam Nude usta . Wy zdecydujcie która wejsja jest bardziej Naj :)


Pozdrawiam

Marta

7 komentarzy:

  1. slicznie wyszlo.... ja ostatnio tez robilam makijaz vintage ale bardziej z lat '20 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, jesteś artystką! :)
    Bardzo podoba mi się pomysł z teksturą, nadaje to zdjęciom niepowtarzalnego klimatu :)

    ----------------------------------
    http://szwajcarsko.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń